منتدى الاصدقاء
انت غير مسجل
نرحب بك دائما عضوا معنا
برجاء التسجيل لتتمتع بامتيازات الاعضاء
منتدى الاصدقاء
انت غير مسجل
نرحب بك دائما عضوا معنا
برجاء التسجيل لتتمتع بامتيازات الاعضاء
منتدى الاصدقاء
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى الاصدقاء

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
alamer
عـــضـــو مــتــــالـــق
عـــضـــو مــتــــالـــق
alamer

البلد : مصر ام الدنيا
العمل/الترفيه : لا يوجد
الهواية / الاهتمامات : لا تودجد
الشعبية بين الاعضاء : 0
النشاط : 11596

لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!!   لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! Emptyالأحد 29 يونيو 2008, 3:25 am

لازم تختااااااااااااروا وتجاوبوواا ومتحتاروش ابدا اساله فى غايه السهوله لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 2742

وانا طبعا هعرف اجاوب ربنا يستر عليكم يااخواتى لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 536359
امور كثيره يصعب على الانسان ان يختار بينها لشدة صعوبتها على قلب الانسان ومثل مايقولون وش جابرك على

المر قال الأمر منه .... اريد منكم الاجابه على هذه الافتراضات التي ربما تصادفنا احداها وتصبح واقع وبعد

1 عندما ترى طفلا يسثغيث بك و رجل كبير يسثغيث بك ايضا من امر ما حريق اوغرق اوعبور شارع ايا كان والمطلوب منك
انقاذ واحد منهم ... من تنقذ ...؟

2 عندما يخيرونك بالعيش مع شخصان ..شخص يحبك بجنون وانت لاتحبه .. وشخص انت تحبه بجنون وهو لا يحبك

مع من تختار ان تعيش ..؟

3 ماذا يهون عليك ان تذل امام من تحب .. او يذل امامك من تحبه ..؟ والله يبعد عنا وعنكم الذل

4 طلبوا منك ان تكون سجان او مسجون ماذا تختار ..؟

5 من تساعد مظلوم لينتصر او مريض ليشفا ..؟

6 اخرج منديلك من جيبك لتمسح احدى الدمعتين .. الاولى دمعة وله وفراق .. والثانيه دمعة فشل ويأس .. ايهما ستمسح ..

7 احببت شخص وهو احبك وبعدها حل الفراق بينكم وعدته بأنك لن تنساه واحببت شخص ثاني وهو احبك ايضا وعدته بأنك لن تبتعد عنه وبعد مرور وقت من الحب

بينكم عاد حبك الراحل اليك واحسست بامشاعر الحب تجددت بينكم .. مع من تكمل مشوار حبك ..الاول او الثاني ..؟

8 ستسافر سفرا طويلا وبعيدا ولن يسافر معك احد واعطوك صورتين لتأخذ احداهما الاولى صوره لوطنك والاخرى

لصديقك الغالي .. اي صوره تحمل ..؟

9 رحل عنك شخص تحبه ماذا تأخذ منه بعد رحيله اخر ثوب نزعه الذي تعلق به رائحته او ورقه مكتوب بها بخط

يده ارقام هاتفك واسمك ..؟
لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 124732 يلا بقى جاوبونى بصراحه

لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 522679 عايزه اشوف هتقولو ايه يلا بقى بسرعه لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 522679

اسيبكم تجاوبو بقى لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 500969 لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 500969 لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 500969
toooota
.......... امــــــيـــــــرات المـــنـــــتـــــدى ..........
..........         امــــــيـــــــرات   المـــنـــــتـــــدى         ..........
toooota

البلد : بورسعيد
العمل/الترفيه : طالبه
الهواية / الاهتمامات : الرسم والموسيقى
مزاجى : لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 3asheq-1
الشعبية بين الاعضاء : 3
النشاط : 11949

لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: رد: لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!!   لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! Emptyالثلاثاء 09 فبراير 2010, 7:56 am

بصى والله ما هكسفك
لان من الواضح ان فى ناس شافت الموضوع ومردتش بس انا هرد عشان الاسئله عجبتنى
وانا بحب الاسئله المحيره اوى

1: عندما ترى طفلا يسثغيث بك و رجل كبير يسثغيث بك ايضا من امر ما حريق اوغرق اوعبور شارع ايا كان والمطلوب منك
انقاذ واحد منهم ... من تنقذ ...؟

ج1: بصراحه هنقذ الطفل لان لسه قدامه العمر لاكن الراجل الكبير اكيد شاف كتير فى حياته الحلو والوحش ويمكن الطفل ده لما يكبر ويبقى حاجه كويسه اهلو يفتخرو بيه وكمان هيصعب عليه اوى لان انا بطبعى بحب الاطفال وممكن ادمع لما اشوف طفل بيعيط

2: عندما يخيرونك بالعيش مع شخصان ..شخص يحبك بجنون وانت لاتحبه .. وشخص انت تحبه بجنون وهو لا يحبك
مع من تختار ان تعيش ..؟

ج2:الى بحبه بجنون عشان انا اقدر من كتر حبى ليه وتعاملى معاه وانا عارفه نفسى ان هعرف احببه فيه لان اكيد غصب عنى هكون حنينه معاه وطيبه وهحاول اسعده على قد ما اقدر

3: ماذا يهون عليك ان تذل امام من تحب .. او يذل امامك من تحبه ..؟ والله يبعد عنا وعنكم الذل

ج3:ان اذل امام ما احب عشان اصلا مش هقدر اذل الى انا بحبه يبقى اتذل انا احسن عشان انا بسامح بسرعه ومستحيل توصل لحد انه يتذل

4: طلبوا منك ان تكون سجان او مسجون ماذا تختار ..؟

ج4:لا بصراحه مسجونه وبعد الشر عليه طبعا
بس عشان هبقى اتسجنت برغبتى انا احسن ما اسجن حد وهو مظلوم وانا مش قد انى اظلم حد

5: من تساعد مظلوم لينتصر او مريض ليشفا ..؟

ج5: هساعد المظلوم لينتصر
ولاكن مش معنى كده انى مبحبش اساعد المرضى لا انا بس مبحبش اشوف حد مريض بجد والله مش بستحمل وممكن اعد جمبه اعيط وابقى زودت عليه مش ساعدته

6: اخرج منديلك من جيبك لتمسح احدى الدمعتين .. الاولى دمعة وله وفراق .. والثانيه دمعة فشل ويأس .. ايهما ستمسح ..

ج 6: لا همسح دمعت الفراق عشان ده اصعب من الفشل
عشان الفشل واليأس ممكن ان يكون قدامه فرصه تانيه ينجح لاكن
الفراق صعب اوى

7:
احببت شخص وهو احبك وبعدها حل الفراق بينكم وعدته بأنك لن تنساه واحببت
شخص ثاني وهو احبك ايضا وعدته بأنك لن تبتعد عنه وبعد مرور وقت من الحب
بينكم عاد حبك الراحل اليك واحسست بامشاعر الحب تجددت بينكم .. مع من تكمل مشوار حبك ..الاول او الثاني ..؟

ج7: لا اصل لو المشاعر اتجددت للاول يبقى انا محبتش التانى اصلا وهبقى مع حبى الاول
لاكن لو محستش بتجديد لمشاعرى مع حبى الاول يبقى طبعا هفضل مع التانى

8: ستسافر سفرا طويلا وبعيدا ولن يسافر معك احد واعطوك صورتين لتأخذ احداهما الاولى صوره لوطنك والاخرى
لصديقك الغالي .. اي صوره تحمل ..؟

ج8: بصراحه لصديقى لانى هبقى محتاجله فى الغربه اوى وكل ما ابص لصورته هفتكر احلى ايام حياتى معاه وهسرح بخيالى وهحس انى معاه فى وطنى ولو ثانيه

9: رحل عنك شخص تحبه ماذا تأخذ منه بعد رحيله اخر ثوب نزعه الذي تعلق به رائحته او ورقه مكتوب بها بخط
يده ارقام هاتفك واسمك ..؟

ج9: لا اخر ثوب به رائحته لاكن الورقه ممكن تتقطع او تضيع ويعنى هيبقى ارقامى واسمى يعنى حتى مش ارقامه هو

لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 669985 وشكرا على وجع الايد ده لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!! 517819 ويارب اجابتى تعجبكم ولما اشوف مين تانى هيرد
http://friends.nice-topics.com

لازم تختارمن الصعوبات دى وتجاوب بصراحه!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1